הממלכה האחרונה – נטפליקס

הממלכה האחרונה היא סדרה בת שלוש עונות המשודרת בנטפליקס ומספרת את סיפורי המלחמה בין צבאות הוויקינגים שלרוב הגיעו מדנמרק לבין צבאות המפורקים של אנגליה, העלילה בנויה היטב ועוקבת אחר סיפור של לוחם אחד הכלוא בין שתי העולמות.

אותרד בנו של אותרד הוא למעשה גיבור הסדרה ודרך סיפורו נלמד על סיפור הממלכה האחרונה שאותה הנהיג אלפרד הגדול… אבל עוד נגיע לזה בהמשך כרגע בואו נלמד על הגיבור שלנו.

אותרד נולד כאנגלו סקסוני בן למשפחת מלוכה מקומית, כאשר הוויקינגים פשטו על שטחי המפשחה אביו אשר יצא להילחם נהרג והוא נשבה על ידי הוויקינגים ונלקח במטרה להפוך לעבד, אך הסיפור הוא כזה שהתגלגל ואותרד הפך מעבד לבן שווה בין הילדים וגדל כלוחם וויקינגי לכל דבר.

בבגרותו נהרגה משפחתו והוא החל מסע נקמה, בהמשך כדי להגשימה יחבור לאלפרד הגדול, מלכה של ממלכת וסקס הממלכה החזקה והשלמה היחידה שלא נכבשה ונשלטה על ידי הוויקינגים באותה תקופה, שאותרד חובר לאלפרד הוא למעשה מבטא את הקרע הגדול שיש בליבו בין היותו וויקינגי אך גם אנגלו סקסוני, במהלך הסדרה העלילה משלבת המון סיפורי בגידה ותהפוכות.

שלשת העונות של הממלכה האחרונה מרתקים באופן שקשה לזוז מהמסך, אם אתם חובבי מלחמות וויקינגים אז אתם תתחברו מהר מהצפוי וכבר בפרק הראשון תשבו בקסמיה.

לסיכום: סדרה עם אלימות מרובה זוהי אזהרה לאלו שמעדיפים להימנע מסדרות עם סצנות אלימות קשות, העלילה מרתקת ובנויה היטב, יש שם אהבה אך גם המון כאב, תהפוכות, פוליטיקה ואקשן.

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

קטגוריות: המלצות תוכן