מזה מספר שנים הקהל בישראל חיכה לבשורה בתחום הטלוויזיה והכבלים. מאז הכניסה של יס לעולם הטלוויזיה, שכנראה שינתה את פני הטלוויזיה מקצה לקצה, אך מאז לא היה שינוי משמעותי בעולם זה היות והכניסה של עידן פלוס לא היוותה שום בשורה פרט להוזלת מחירים למי שחיפש אחת כזו. הבעיה היא שהקהל בישראל לא חיפש הוזלה במחירים בעולם הטלוויזיה, בטח אם היא באה על חשבון האיכות של התכנים אותם מקבלים הצופים, שבעידן פלוס היא אינה גבוהה שכן החבילה לא כוללת ערוצי סדרות, ערוצי ספורט ועוד. הקהל בישראל חיפש למעשה טלוויזיה שתאפשר לו צפייה בתכנים איכותיים כמו סדרות וסרטים ותאפשר לו במידת האפשר להוזיל את העלויות החודשיות של הטלוויזיה שמגיעות לכדי מאות שקלים בחודש לעיתים.
נטפליקס, רצתה להיכנס לשוק הישראלי עוד לפני זמן רב, אך כל מיני חסמי שוק מנעו זאת מבעדה, בין אם היו אלו חברות הכבלים והלוויין ובין אם זה היה הפיילוט הניסיוני של סלקום טי וי שלא צלח, עכבו את ההגעה של נטפליקס לארץ. לנטפליקס, שברשותה כיום עשרות מיליוני מינויים ברחבי העולם והיא נחשבת לאחת מספקיות התוכן הגדולות בעולם כיום, היה ברור שבארץ היא תכול לנגוס בנתח השוק של חברות הכבלים מתוך ראייה שהוזלת מחירים משמעותית תניע את הצרכנים לעשות את המעבר ולרכוש את התכנים של נטפליקס ולוותר על תוכניהם של החברות הקיימות היום בשוק.
ההגעה של נטפליקס לארץ אכן יצרה באז תקשורתי אדיר אך אם מסתכלים מקרוב על התכנים אותה מציעה החברה אנו ניתקל בתכנים מעט ישנים, כמו למשל הסדרות מובילות, ששם קשה למצוא את העונות החדשות והעדכניות. המחירים אכן נוחים ומסתכמים בעשרות שקלים בלבד בחודש, ואם יש לכם סבלנות לחכות עד שהעונה החדשה של הסדרה האהובה עליכם תגיע לנטפליקס, אולי הגיע הזמן לקבל החלטה ולעבור.